niedziela, 28 lutego 2016

Projektuje swoje wspomienia

Koniec zadawania sobie pytań: Czy to dobry pomysł? 
Czy powinnam? 
Czy ktoś będzie czytał?

W życiu chodzi o to żeby robić to co się lubi, co nas inspiruje do tego aby być lepszą wersją samego siebie, aby po prostu chciało nam się bardziej.

Kiedyś miejscem na wyrażanie moich myśli były pamiętniki. O tym świadczy sterta kolorowych zeszytów ukrytych w szafie w moim nastoletnim pokoju. Nie ukrywajmy większość moich notatek wyglądała mniej więcej tak: och nie, Sławek na mnie nie patrzy? ciekawe, czy kiedyś będzie chciał ze mną chodzić.

Czasy się zmieniły. Teraz jestem mężatką...na szczęście nie Sławka. Teraz pamiętnik prowadzi się na instagramie, albo facebooku. Ja również korzystam z tych portali. Tylko, że brakuje mi tam miejsca na wyrażenie mojej osobowości w inny sposób. Dlatego też znalazłam się tutaj. Niech to miejsce będzie nowoczesnym pamiętnikiem. Miejscem w którym projektuje swoje wspomnienia, które gromadzę w głowie i chowam do odpowiednich szufladek. 

Postanowiłam stworzyć przestrzeń, która ma uszczęśliwić ... mnie. Być może znajdzie się również inna osoba, która z uśmiechem na twarzy przeczyta to co mam do powiedzenia.

Lubie planować i organizować. Oglądać inspirujące zdjęcia. Gotować i zapraszać znajomych na jedzenie. Czasami jestem włoską mamą. Lubię literaturę młodzieżową, choć sama nastolatką od dawna nie jestem. Uwielbiam śluby, atmosferę tuż przed uroczystością i wszystko co jest związane z organizacją przyjęć.

Jestem kobietą poszukującą, jestem szczęśliwą mężatką, córką, siostrą. Jestem mastechefem w mojej kuchni i potworem lubiącym popcorn z mikrofali. 

Za chwilę stanę się posiadaczką pierwszej małej nieruchomości. Pierwszego mieszkania, naszego miejsca na ziemi. Dlatego teraz wpadam w szał organizacyjny. Wybieranie mebli, płytek i innych wspaniałości.

W mojej obecnej sytuacji to jedna z rzeczy, która utrzymuje mnie na powierzchni. Coś dla czego wstaje rano z łóżka... czyli możliwość stworzenia idealnego miejsca dla naszej małej dwuosobowej rodzinki. Stworzenia miejsca w którym będziemy przeżywali same dobre chwile.

bulejowska

1 komentarz:

  1. Witam, życzę dużo wytrwałości w pisaniu-dodaję do obserwowanych i chętnie będę zaglądać i czytać!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń