piątek, 24 lutego 2017

15 faktów o mnie

1. Po kryjomu bawiłam się lalkami Barbie do 2 gimnazjum.
2. W podstawówce wkładałam chipsy do kanapki.
3. Kiedy jest mi zimno bywam niemiła. Bardzo.
4. Rano nie jestem tak gadatliwa.
5. Nigdy nie robię siusiu w pociągu, ani w żadnym innym środku transportu dalekobieżnego. Nigdy. Chociaż miałabym się zlać w gacie.
6. Potrafię chodzić w szlafroku cały dzień. To mój ulubiony strój.
7. Cały regał w moim nastoletnim pokoju zawalony jest starymi pamiętnikami.
8. Kiedy bardzo chce mi się spać, a nie mogę, albo ktoś mi przeszkadza mogę się popłakać.
9. Poznając nowe osoby jestem pewniejsza siebie, gdy jest ze mną ktoś bliski.
10. Pływając zawsze boję się że woda naleci mi do uszu.
11. Nie umiem kłamać... ale umiem improwizować.
12. Podczas studiów zajmowałam się edukacją seksualną.
13. Jak mam ochotę na coś konkretnego do jedzenia, to nic innego mnie nie nasyci.
14. W 99,999999999% przypadków stawiam na swoim, czytaj: jestem uparciuchem.
15. Rodzina mówi do mnie Margolcia.
 Jaki jest jeden fakt o Tobie? ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz