sobota, 25 lutego 2017

Wychylę lampkę szampana z moją weną - rozdanie z okazji rocznicy bloga

28 lutego otworzę szampana, stuknę się kieliszkiem ze swoją weną oraz silną wolą i wszystkie trzy będziemy świętować pierwszą rocznicę bloga. 
Jest wiele rzeczy który chciałbym w życiu robić. Chciałbym jeść i nie tyć, chciałabym mieć formę bez treningu, chciałabym podróżować, chciałbym żeby stan mojego konta nie topniał w zatrważającym tempie. Chciałam prowadzić bloga, ale pech chciał, że jestem perfekcjonistką. 
Nie ukrywam, że faktycznie jest co świętować, bo wcześniejsze próby prowadzenia bloga kończyły się kasowaniem wszystkich treści i udawaniem, że nigdy czegoś takiego nie próbowałam. Niestety kiedy coś nie przybiera takiego kształtu jakbym chciała bardzo łatwo się zniechęcam i rezygnuje, tak właśnie było z blogowaniem. Dojrzałam do decyzji o ostatecznej formie i puszczeniu tej informacji w świat. Utworzyłam nawet stronę na Facebook'u, żeby nie spamować znajomych, którzy sobie tego nie życzą. 

Dlatego jestem dumna, że to miejsce nadal istnieje i coraz bardziej mi się podoba. Cały czas uczę się przebywania w blogosferze, a największy problem bywa z byciem aktywnym tutaj na pełnych obrotach, ale pracuję nad tym. W tym wszystkim nie chodzi o komentarze i sztuczne dodawanie " hm fajny post, zapraszam do mnie", ale o obecność, ciepłe słowa, które słyszę od znajomych i znajomych znajomych, o tym, że widzieli i czytają. Największym komplementem było stwierdzenie, że blog jest dokładnie taki jak ja. Na  bieżąco śledzę liczbę wyświetleń bloga i przeszła ona moje najśmielsze oczekiwania, bo wiem, że ani ja, ani moja rodzina nie nabija sztucznie tej liczby.

Wszystkim tym, którzy są tutaj obecni bardzo dziękuję i mam dla Was niespodziankę. Na moim facebooku pojawiło się rozdanie w którym możecie wciąć udział i zgarnąć ten oto uroczy zestaw. 
Chcę zaznaczyć, że prezenty zostały przygotowane własnoręcznie,
 więc mają jeszcze większą wartość ;) 
Więcej szczegółów na ten temat znajdziecie na moim Facebook'u.
Wspaniale jest być człowiekiem z pasją!
Dziękuję!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz