poniedziałek, 19 czerwca 2017

Moja letnia oaza spokoju

Nie mam ręki do kwiatów, a jako dziecko mogłabym dać sobie włosy uciąć byleby dziadek dał mi ponosić ciężką, metalową konewkę. Pamiętam jak pomagałam mu podlewać pomidory, które uprawiał pod folią. O matko! Jaki to był zapach ...
Kiedy w zeszłym roku wszystkie kwiaty na balkonie zjadły mi mszyce, a surfinie i pelargonie pofarbowały mi płytki na balkonie, stwierdziłam, że nigdy więcej tego sobie nie zrobię.

Równocześnie nie mogłam zrezygnować z kawałka zielni pod własnym oknem i nie ukrywam pozazdrościłam sąsiadom, którzy relaksują się na balkonie z książką i różowym flemingiem na podłodze.

Do kupna podwieszanego fotela miałam kilka podejść, ale dopiero to ostatnie zakończyło się sukcesem. Co prawda los postanowił ze mnie zadrwić i w kartonie zabrakło najważniejszej śruby, która trzyma całą konstrukcję. Na szczęście trafiłam na bardzo miłego pracownika Leroy Merlin, który po prostu wyjął śrubę z fotela ekspozycyjnego i mi ją dał ;) - ma się ten urok osobisty.
A teraz niech się wali, pali, pada śnieg i chociaż miałabym 40 st gorączki (tak jestem meeeega przeziębiona) będę siedziała w moim bujanym fotelu. A jeśli chcecie zobaczyć relację z kupna fotela kliknijcie w zdjęcie poniżej.
Jakie kwiaty królują na Waszych balkonach?

15 komentarzy:

  1. Super fotel! Dobrze, że udało Ci się z tą śrubę :D A jaka jest historia tego znaku drogowego? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielu osobom mówimy, że go zwinęliśmy :P Ale prawda jest taka, że mój mąż dostał go na urodziny od znajomych ... a skąd oni go mają ... nie wnikam ;)

      Usuń
  2. Świetny fotel, ale dla mnie balkon bez kwiatów nie istnieje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja mam kwiaty, tylko mało i tylko te które są zielone .... czyli paprotkę i lawndę :P

      Usuń
  3. Też nie mam ręki do kwiatów, ale co roku próbuję :D hihi, a fotel jest przecudowny!!!! PEwnie niemały wydatek, ale wygląda rewelacyjnie i musi być mega wygodny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest wygodny, taki puszysty ... niestety wydatek spory, ale warto, szczególnie, że kupno planowałam od dłuższego czasu, więc gdzieś tam byłam na to przygotowana :)

      Usuń
  4. Bardzo przyjemny balkon, fotel mega :) U mnie na balkonie petunie, surfinie i masa ziół. Wszystko rośnie jak szalone :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie jeszcze brakuje mi ziół, uwielbiam bazylię :)

      Usuń
  5. Taki fotel, dobra książka i piękna pogoda - nic więcej by mi do życia nie było potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi, na prawdę to wystarczy :)

      Usuń
  6. Super fotel, naprawdę robi wrażenie, plus ten dodatkowy mebelek w postacie palety/skrzynki, sama go robiłaś czy zakupiony? ;) A ten znak drogowy, wszystko z takim wyczuciem gustu ;) masz mega styl, do tego ta bajeczna, nietuzinkowa kuchnia ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :) skrzynki mam z małego bazarku, odmalowałam na odwal i przechowuje w nich balkonowo/ogrodowe rzeczy :)

      Usuń
  7. Pięknie tam u Ciebie. Moim marzeniem jest balkon, na którym można usiąść z kubkiem kawy i książką w ręku wśród kwiatów i światełek. Niestety, rozmiar mojego balkonu mi na to nie pozwala.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie brakuje jeszcze światełek :)

      Usuń
  8. Chciałam się zapytać, bo studiowałaś na APS "Profilaktykę społeczną z elementami resocjalizacji" czy jest to najlepsza uczelnia jeżeli chodzi o Warszawę, czy pracujesz w zawodzie? Proszę w miarę możliwości o odpowiedź ;)

    OdpowiedzUsuń