sobota, 3 czerwca 2017

Nigdy nie bądź tłem

Miałam kontuzję głowy. Prawdziwą, niewymuszoną, przewlekłą kontuzję funkcji myślowych. Ostatnio byłam wszędzie - byle nie tu. Wiecznie na kursie praca-dom. Stwierdziłam, że nic na siłę - jeśli nie mogę napisać nic z czego jestem zadowolona, to po prostu tego nie będę robiła i nie będę miła do siebie o to żalu. Czuję letni przypływ energii i chęci do zrobienia czegoś nieprzeciętnego. Poza tym moi fani tęsknią za błyskotliwymi spostrzeżeniami.

Przez chwilę byłam w małym zawieszeniu, nie do końca zdawałam sobie sprawę z tego jak bardzo wpływa to na moje samopoczucie, ale w końcu stwierdziłam: niech się dzieje wola nieba - jak nie teraz, to złapię pociąg z następną szansą. Co ciekawe: ludzie zmieniają swoją opinie w zależności od tego w  którą stronę wieje Twoja flaga (to przenośnia stanu psychicznego). Dlatego nie słuchajmy innych, kiedy czujemy, że nie są wobec nas szczerzy.

Dodatkowo czułam się jak jakieś tło, a ja nie lubię być tłem ...  no i nie chcę. Bycie odnośnią do podejmowania decyzji o Tobie bez Ciebie jest do bani. Dopasowywanie się do schematów, których nie czujesz też nie powinno zawracać Ci głowy.  Nie będę i nie jestem jakimś tam starym, szarym tłem, dzięki któremu inni czują się lepiej. Ja jestem główną bohaterką mojej własnej historii i jeśli komuś z tym źle i postanowi zabrać moją energię może mieć z tym problem w dalszej perspektywie... bo to odbije się czkawką, bynajmniej nie na mnie ;)
Ja się wyleczyłam, ale niektórzy  muszą żyć ze stałą kontuzją głowy, nie zdając sobie sprawy z tego, że budują sobie tylko tło do życia nie grając w nim głównej roli. Bosz! jakie to mądre ;)

9 komentarzy:

  1. Ciężko jest interpretować przesłanie :)
    Masz na myśli to,że otaczają Cię nieszczerzy ludzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zawsze, chodzi mi o to, że w zależności od tego jaki mam nastrój zmieniają się opinie ludzi z mojego otoczenia (nie wszystkich) na dany temat. Np. Mam wątpliwości, jestem bombardowana kolejnymi wątpliwościami, mam pozytywne nastawienie, słyszę jakie mam predyspozycje do robienia danych rzeczy. To dość skomplikowane, wiem :)

      Usuń
  2. Co z projektem 365?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś napisałam posta o tym, jak łatwo się zniechęcam i ile razy kasowałam bloga, zanim doszłam do tego co dziś tu jest. Jeśli czegoś nie czuję i mam to robić bo miszę wolę się poddać i cieszyć się niewymuszonym postami. Zaczęłam czuć presję na idealne zdjęcia, a życie nie jest idealne.

      Usuń
  3. Czemu usunęłaś kanał na youtube?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponieważ pracując zawodowo cieżko zapanować na wszystkimi mediami, ale zapraszam na mojego Facebooka, wszystkie filmy są tam,no i w planie kolejne :)

      Usuń
  4. Czy napiszesz w następnym poście o swojej "diecie pudełkowej", czy korzystasz z jakiegoś cateringu dietetycznego czy samodzielnie ją tworzysz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko tworzę sama, jasne stworzę takiego posta :)

      Usuń